Kolejna na polskim rynku aplikacja umożliwiająca czytanie e-booków i słuchanie audiobooków. Czy skandynawska propozycja ma szansę na sukces wśród licznej konkurencji?
BookBeat to kolejna już na polskim rynku aplikacja umożliwiająca czytanie i słuchanie książek na urządzeniach mobilnych. Do wyboru użytkowników są trzy opcje abonamentowe:
Atutem jest także możliwość użytkowania rodzinnego. Takie rozwiązanie dopuszcza możliwość podłączenia 5 profili w ramach jednego konta. Każdy z użytkowników płaci wówczas niecałe 10 zł za miesiąc użytkowania.
Atutem BookBeat jest możliwość korzystania z książek i nagrań zarówno przy połączeniu z siecią jak i offline. Aplikacja ma także wsparcie dla Apple Carplay i Apple Watch. Dla niezdecydowanych dostępny jest dwutygodniowy okres próbny, podczas którego można przetestować możliwości aplikacji.
BookBeat ma szansę przetrwania na polskim rynku pod warunkiem uzupełniania bazy książek i słuchowisk. Na ten moment nie jest ona tak rozbudowana, jak u konkurencji. Atutem aplikacji jest natomiast estetyczna i prosta szata graficzna, która ma szansę zachęcić wielu użytkowników, szczególnie tych ceniących sobie prostotę i minimalizm.
Zdjęcie główne artykułu: fot. Anna Demianenko, źródło: unsplash.com