„Czarna Wdowa” radzi sobie dobrze

Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

9 lipca w kinach premierę miała najnowsza produkcja Marvela – „Czarna Wdowa”, gdzie tytułową rolę gra Scarlett Johansson. Produkcja równocześnie premierowo ukazała się na serwisie streamingowym Disney+.

Pomimo, że od premiery minęło zaledwie kilka dni, to produkcja zarobiła już ponad 215 milionów dolarów. W weekend otwarcia w kinach w USA „Czarna Wdowa” osiągnęła przychód ponad 80 milionów dolarów, kolejne 60 milionów dolarów przyniosła równoległa premiera streamingowa. Następne 78 milionów zarobione zostało na pozostałych światowych rynkach.

Film udostępniony został w serwisie streamingowym Disney+ w ramach dodatkowej usługi Premier Access. Subskrybenci mogą zobaczyć go na platformie za 30 dolarów. „Czarna Wdowa” to nie pierwszy film, który Disney zdecydował się pokazać w płatnej subskrypcji. Wcześniej zabieg ten zastosowano również w przypadku animacji „Raya i ostatni smok, „Mulan”, czy „Cruelli”.

O czym opowiada „Czarna Wdowa”?

Natasha Romanoff, czyli Czarna Wdowa, podejrzana jest o spiskowe powiązania jeszcze sprzed czasów drużyny Avengers. Teraz musi podjąć konfrontację z mroczną przeszłością i stoczyć walkę z groźnym przeciwnikiem, przy czym wykazuje się niezwykłą odwagą.

Premiera przekładana była już kilkakrotnie z racji pandemii. „Czarna Wdowa” miała pojawić się w kinach w ubiegłym roku.

źródło zdjęcia głównego: pexels.com

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*