Artykuł sponsorowany
Utrzymywanie dobrych relacji ze stałymi klientami biznesowymi to istotny element kształtowania pozytywnego wizerunku firmy. Dowiedz się, jakie działania pozwolą Ci budować spójną identyfikację wizualną.
Tworzenie długotrwałych relacji z klientami i kontrahentami, które są oparte na wzajemnym zaufaniu i szacunku, przekłada się na lepsze wyniki sprzedażowe oraz pozwala wyróżnić firmę spośród konkurencji. Często stosowaną praktyką przez firmy jest wręczanie drobnych upominków wiernym klientom i inwestorom oraz tworzenie konkursów z nagrodami i programów lojalnościowych. Wspomniane działania stanowią świetny sposób na podtrzymanie więzi z klientem, ocieplenie wizerunku marki, a także zainteresowanie ofertą nowych odbiorców.
Nie da się w pełni uniknąć wpływu emocji na decyzje biznesowe, dlatego warto zadbać o to, aby prezent firmowy został jak najlepiej odebrany. Najlepszym wyborem są personalizowane upominki, które wyrażają osobisty stosunek do adresata i jeszcze skuteczniej zacieśniają relacje pomiędzy firmą a klientem. Jeśli szukasz prezentów, za pomocą których podziękujesz swoim kontrahentom za współpracę, wybierz funkcjonalne i efektowne akcesoria, z których będą mogli korzystać na co dzień. Mogą to być spersonalizowane słodycze, akcesoria do sprzętów elektronicznych, odzież lub artykuły biurowe. Wysokiej jakości gadżety reklamowe to również ważny element w tworzeniu odpowiedniej identyfikacji wizualnej marki. Skuteczny branding powinien obejmować nie tylko artykuły z logo i nazwą marki, ale również opakowania produktów i kartony prezentowe. Warto postawić na profesjonalne i atrakcyjne wizualnie opakowania ART-BOX, które można wykorzystać także do promocji przedsiębiorstwa podczas targów branżowych.
Konkurs z nagrodami czy atrakcyjny program lojalnościowy, nagradzający użytkowników za dokonane zakupy, stanowi świetną formę docenienia lojalnych klientów. Nagrody i zniżki w aplikacji lojalnościowej motywują klienta do kolejnych zakupów i zaangażowania w ofertę marki. Natomiast właściciel marki może być w stałym kontakt z klientem, nawiązując z nim trwałą relację. Dzięki powiadomieniom push i wszelkiego rodzaju aktualnościom użytkownik aplikacji będzie na bieżąco z promocjami i nowymi produktami marki.
Zdjęcie główne: pexels.com/Sam Lion