Jak podziękować stałym klientom?

Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Artykuł sponsorowany

Utrzymywanie dobrych relacji ze stałymi klientami biznesowymi to istotny element kształtowania pozytywnego wizerunku firmy. Dowiedz się, jakie działania pozwolą Ci budować spójną identyfikację wizualną.

Tworzenie długotrwałych relacji z klientami i kontrahentami, które są oparte na wzajemnym zaufaniu i szacunku, przekłada się na lepsze wyniki sprzedażowe oraz pozwala wyróżnić firmę spośród konkurencji. Często stosowaną praktyką przez firmy jest wręczanie drobnych upominków wiernym klientom i inwestorom oraz tworzenie konkursów z nagrodami i programów lojalnościowych. Wspomniane działania stanowią świetny sposób na podtrzymanie więzi z klientem, ocieplenie wizerunku marki, a także zainteresowanie ofertą nowych odbiorców.  

Prezent firmowy

Nie da się w pełni uniknąć wpływu emocji na decyzje biznesowe, dlatego warto zadbać o to, aby prezent firmowy został jak najlepiej odebrany. Najlepszym wyborem są personalizowane upominki, które wyrażają osobisty stosunek do adresata i jeszcze skuteczniej zacieśniają relacje pomiędzy firmą a klientem. Jeśli szukasz prezentów, za pomocą których podziękujesz swoim kontrahentom za współpracę, wybierz funkcjonalne i efektowne akcesoria, z których będą mogli korzystać na co dzień. Mogą to być spersonalizowane słodycze, akcesoria do sprzętów elektronicznych, odzież lub artykuły biurowe. Wysokiej jakości gadżety reklamowe to również ważny element w tworzeniu odpowiedniej identyfikacji wizualnej marki. Skuteczny branding powinien obejmować nie tylko artykuły z logo i nazwą marki, ale również opakowania produktów i kartony prezentowe. Warto postawić na profesjonalne i atrakcyjne wizualnie opakowania ART-BOX, które można wykorzystać także do promocji przedsiębiorstwa podczas targów branżowych. 

Stworzenie programu lojalnościowego dla stałych klientów 

Konkurs z nagrodami czy atrakcyjny program lojalnościowy, nagradzający użytkowników za dokonane zakupy, stanowi świetną formę docenienia lojalnych klientów. Nagrody i zniżki w aplikacji lojalnościowej motywują klienta do kolejnych zakupów i zaangażowania w ofertę marki. Natomiast właściciel marki może być w stałym kontakt z klientem, nawiązując z nim trwałą relację. Dzięki powiadomieniom push i wszelkiego rodzaju aktualnościom użytkownik aplikacji będzie na bieżąco z promocjami i nowymi produktami marki. 

Zdjęcie główne: pexels.com/Sam Lion

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*