Social media week już w czerwcu w Warszawie. Sprawdź, co na nas czeka w Fabryce Norblina.
Social Media Week to międzynarodowe wydarzenie, które cyklicznie odbywa się w kilku miastach na świecie, a od 2018 roku także w Warszawie. W tym roku marketingowcy i specjaliści od social media spotkają się w stolicy Polski w dniach 27–28 czerwca w Fabryce Norblina.
Kolejna odsłona SMW
Organizatorzy warszawskiej edycji eventu Social Media Week zapowiadają dwa dni wypełnione atrakcjami: wystąpieniami zagranicznych i krajowych specjalistów (m.in. z Gucci czy Siemensa), konwersatoriami dla uczestników i kameralnymi sesjami z prelegentami. W programie przewidziana jest także scena „Back to the Future” poruszająca takie kwestie jak metaverse czy blockchain oraz ich wpływ na działanie mediów społecznościowych. Lista tegorocznych prelegentów dostępna jest na oficjalnej stronie wydarzenia.
W zależności od wybranego pakietu koszt jednej wejściówki to 990 zł w wersji podstawowej, 1190 zł w wersji VIP i 2970 zł w przypadku biletu grupowego dla 3 osób.
Zdj. główne: Alexander Shatov/unsplash.com
Napisz komentarz
Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola oznaczone są *