MetaHuman Creator, czyli nowy wymiar efektów wizualnych w grach i nie tylko

Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Postaci w grach, które wyglądają dokładnie tak, jak żywe istoty? Realizm w wirtualnym świecie z impetem wkracza na rynek gier komputerowych.

Realizm w grach to wytyczna, jaką kierują się zarówno graficy podczas tworzenia nowych produkcji, jak i gracze poszukujący rynkowych nowości. Świat gier komputerowych zmienił się diametralnie na przestrzeni ostatniej dekady. Kolejną rewolucję zafundowała nam firma Epic Games, której silnik Unreal Engine obsługuje aplikację MetaHuman Creator. To właśnie za sprawą tej aplikacji działającej na zasadzie streamingu, w bardzo krótkim czasie stworzymy… człowieka. Mechanizm kreacji jest zbliżony do tego, którego znamy z Simsów. Efekty, które możemy osiągnąć, są jednak nieporównywalnie lepsze.

MetaHuman Creator pozwala stworzyć naprawdę realistycznie wyglądające postaci. Dopracować możemy każdy najdrobniejszy detal, niuans i zmarszczkę. Na pewno duży wpływ na tak dobry odbiór programu ma dopracowanie przez Epic Games mimiki twarzy i uczłowieczenie oczu fotorealistycznych postaci. 

Na ten moment MetaHuman Creator możemy przetestować na grze „Senua’s Saga: Hellblade II”. Twórcy zapowiadają jednak, że niebawem lista tytułów zostanie rozszerzona. I to nie tylko o najbardziej popularne gry. W przyszłości aplikacja ma mieć szersze zastosowanie. Epic Games planuje wdrożyć ją w formie wizualnych ludzkich avatarów lub asystentów.

Zdj. głóne: Matt Moloney/unsplash.com

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*